Monday, January 31, 2011

citer anak .. Part 1 (bersamaan anak yg pertama) LAILA ADRIANNA

Ok lah..
udah2 lah tu cite psl diri sndiri..yg tak bape best tu kan
moh lah cite psl anak2 pulak ye kawan2..

dimulai dgan cite anak No. 1 saya..
Seperti biase..(mukadimmah cam ntah ape2)
anak nomor satu saya ni.. nak dpt punya lah payah..
nak lekat punyelah susah.. (eh..mcm fantun)

masuk je tawun ke-4.. pregnant lah pulak saya ni ..
gamba anak aku tu takde lah pulak yg masa kecik
tapi ape yg ada je lah letak dulu dlm ni eh..
ni masa die 2 bulan + ni..

                                          


ni sume gamba die masa kecik..hihihihihiihi
skang dia dah dekat setahun dah..
entry seterusnya nanti akan ku ceritakan cerita masa aku nak branak kan dia..
pelan2 lah eh..kalo tak pengsan mummy ha .. (gaya konon2 utk anak2 esok nak membaca)..muahahahahahah




lagi gamba dia..gamba kat atas ni masa die bape bulan eh.??... ehmmmm..7 bulan.. hihihihi..comel tak.. rindu lak kat die taim kecik2 dulu..

                                                                CAK!!!!!



ni latest lah ni..masa bebaru ni..tengah kusyuk tengok tibi.. lebiu yana.. !! hahaa..tetibe

No comments:

Post a Comment